sprawdź, co dzieje się w Twoim mieście

Troszczmy się o dobre zdrowie i samopoczucie w sezonie grypowym!

Zbliżający się czas jesienno-zimowy powinien zmienić nieco nasz sposób myślenia i działania w kierunku większej troski o zdrówko i urodę. Co można dla siebie zrobić jesienią i zimą?
W pierwszej kolejności pomyślmy o tym, iż na negatywne działanie ujemnej temperatury na zewnątrz i przesuszonego powietrza w pokojach korzystnie wpłynie wysokiej jakości krem do twarzy. Szukajmy w sklepach czegoś, co będzie mieć właściwości natłuszczające i przytrzymujące wodę w skórze właściwej, może to być krem natłuszczająco-nawilżający, preparat ochronny albo produkt dla osób jeżdżących na nartach, zabezpieczający przed zimnym wiatrem i mrozem, wzbogacony w filtr UV. Zimą całkiem często chorujemy na przeziębienie lub zapalenie zatok - dowiedź się więcej.
relaks
Author: Sarah Joy
Source: http://www.flickr.com




Żeby obniżyć szanse na zachorowanie nie sięgając po produkty medyczne, dobrze jest pomyśleć o produktach spożywczych wspomagających system odpornościowy, jak miód, czosnek, a z przypraw kurkuma. Jeśli często chorujemy na zatoki, nie rezygnujmy z czapki lub opaski zakrywającej czoło. Nauszniki - choć są modne - to niestety nie najlepszy pomysł, gdyż zasłaniają jedynie uszy, a kaptur niedokładnie zasłania czoło. Korzystnie wpłyną także profilaktyczne parówki scenografia (look źródło artykułu) aromaterapia olejkami takimi jak: miętowy, tymiankowy. Nie tylko cudownie pachną i nadadzą wnętrzu przyjemny zapach, ale też zadziałają bakteriobójczo.


Aromaterapia poprawi nasz nastrój. Jeśli możemy, starajmy się często wietrzyć pomieszczenia, nawet w okresie mrozów. Niedługie, ale intensywne przewietrzenie, odświeży atmosferę w pomieszczeniach oraz pomoże usunąć ewentualne zarazki - poznaj nowe artykuły z portalu Dbam o siebie. Postarajmy się również, by zachować optymalną temperaturę w pomieszczeniach i unikać dużej różnicy pomiędzy dworem a pokojami – to znaczy nie nagrzewać pokoi do 25 stopni gdy na dworze jest sporo poniżej zera. I ostatnia ważna kwestia – nie należy rezygnować z aktywności fizycznej czy to na siłowni, czy na otwartym powietrzu. Taniec, joga albo spacery lub oferta dla deweloperów - formacja.pl/oferta/ jazda na rowerze pomogą się zahartować i dobrze zadziałają na nasz układ odpornościowy.


Chociaż wiele ludzi zapada na jesienną depresję, dużą dawką ruchu oraz pysznym, zdrowym jedzeniem, możemy poprawić sobie samopoczucie i przetrwać do przedwiośnia.