sprawdź, co dzieje się w Twoim mieście

Error message

  • Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in theme_table() (line 1998 of /var/www/vhosts/ambient.org.pl/includes/theme.inc).
  • Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in theme_table() (line 2061 of /var/www/vhosts/ambient.org.pl/includes/theme.inc).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/ambient.org.pl/includes/menu.inc).

Jak zacząć się ruszać? Programy sportowe w telewizji

Każdy dzień jest okazją na to, aby nareszcie zacząć czynny tryb życia. Nawet jeśli masz za sobą parę porażek, nie zniechęcaj się. Skorzystaj z naszych porad i pozwól, by tym razem udało ci się rozpocząć i nie przestawać. Jeśli nie wiesz, który sport wybrać, rozpocznij od tego, jakim lubiłeś się zajmować w dzieciństwie. Jeśli kochałeś zabawy na świeżym powietrzu, umów się z przyjaciółmi na partię badmintona, albo zabierz czworonoga na długi spacerek. Jeśli bawiło cię pływanie, pójdź na pływalnię. Poczuj tamtą frajdę i rozkosz płynącą z praktykowania sportu.


program tv
Source: pixabay.com
Wypuść z rąk program TV i rozpocznij od wyznaczania sobie niewielkich celów. Krótkoterminowe do dokonania cele zapewnią ci bezmiar satysfakcji i pomogą krok po kroku budować kondycję. Trudno wszak przebiec maraton jeśli najpierw nie zdołasz biegiem pokonać 4 km! W śledzeniu sukcesów mogą pomóc ci rozmaite sportowe aplikacje na komórki. Wiele z nich jest darmowych! Dzięki nim możesz organizować treningi, rejestrować przebyty dystans jak też czas wysiłku. Nie trudno o nudę, jeśli za każdym razem realizujesz ten sam trening.

Na dodatek nudzi się nie jedynie twój umysł, ale także ciało, co następuje najdalej po 6-8 tygodniach. Efekt? Brak postępów, mniejsze spalanie kalorii, zwolnienie wzmacniania się mięśni. Stąd modyfikuj ćwiczenia. Jeżeli ćwiczysz dla zdrowia a także dobrego samopoczucia, każdy trening może być inny. Wytrzymałość możesz budować na wiele sposobów. Jeśli ostatni raz ze sportem do czynienia miałeś na znienawidzonych lekcjach WF w ogólniaku, masz więcej niż 45 lat lub na stałe przyjmujesz farmaceutyki, zanim rzucisz się w wir ćwiczeń, pójdź do lekarza i uzyskaj jego zgodę na podjęcie wysiłku fizycznego.

Gdy przekonasz się, że zaprezentowany w tym miejscu artykuł jest wartościowy, kliknij ten link, a zobaczysz więcej na tej stronie (akademiaruchu.com.pl/zajecia-jogi/yin-yoga/) analogicznych materiałów.

Miej na uwadze też, że kluczem do regularnych treningów może być spokojny start. Sprawdź program


Jeśli na początku się sforsujesz, ochota na ćwiczenia może zniknąć. Toteż zacznij od 3 treningów w tygodniu po 30 minut każdy. W następnej kolejności stopniowo zwiększaj liczbę ćwiczeń oraz czas ich trwania. Ruch wymaga energii oraz przyspiesza metabolizm. Przeto musisz zatroszczyć się o to, ażeby dać ciału dobre „paliwo”, jakie da ci energię do ćwiczeń i pozwoli szybko się po nich regenerować. Postaraj się jadać trzy dania dziennie, jakie możesz uzupełnić dwiema przekąskami. Przed ćwiczeniem sił przydadzą ci pokarmy bogate w węglowodany, zaś po wysiłku regenerację przyspieszy zestawienie białka z węglowodanami. Stawiaj na możliwie proste produkty i lekkie potrawy.