sprawdź, co dzieje się w Twoim mieście

Error message

  • Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in theme_table() (line 1998 of /var/www/vhosts/ambient.org.pl/includes/theme.inc).
  • Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in theme_table() (line 2061 of /var/www/vhosts/ambient.org.pl/includes/theme.inc).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/ambient.org.pl/includes/menu.inc).

W jaki sposób urozmaicić swoją witrynę internetową lub też profil na Facebooku?

Gdy prowadzimy witrynę www swojej firmy bądź też zajmujemy się obsługą tzw. fanpage na Facebooku, powinniśmy prezentować interesujące i angażujące treści.




ilustrator
Author: Jörg Schubert
Source: http://www.flickr.com


Jedynie w ten sposób będziemy mogli namówić odbiorców do zaangażowania się, przez co uwydatniamy własne szanse na pozostanie w świadomości konsumentów ze swoim produktem a także marką.


Dlatego też sporo firm jak i agencji reklamowych, jakie świadczą usługi z dziedziny social media wymyśla niezwykle ciekawe i kreatywne treści. Bardzo dobrym sposobem jest odwołanie się do poczucia humoru klientów. Niezwykle skuteczną metodą są na przykład dowcipy rysunkowe, które mogą odwoływać się do danej sytuacji społecznej czy też w sposób bezpośredni lub też pośredni nawiązywać do naszego produktu. Humor wciąż wpisuje się w pozytywne emocje, na których będziemy mogli budować siłę swojej firmy w social media oraz w szeroko pojętym Internecie. Gdy nie posiadamy we własnym zespole osoby ze stosownymi umiejętnościami, to wciąż jesteśmy w stanie znaleźć fachowca w tej dziedzinie. I tu przyda się dobrej klasy ilustrator, który będzie mógł przygotować coś odpowiedniego dla naszego produktu.


Ważne ażeby treści były przystępne oraz nacechowane dobrymi emocjami, tak aby klient kojarzył właśnie dobry humor z naszym biznesem. Bardzo dobrze funkcjonuje również tak zwany “real time marketing”, w którym w czasie rzeczywistym reagujemy na konkretne wydarzenia.




I tak na przykład możemy na szybko przygotować jakiś śmieszny rysunek nawiązujący do konkretnej sytuacji.

Czy myślisz o lepszym poznaniu rozpatrywanego tu materiału? Jeśli tak, to zweryfikuj stronę, która też z pewnością przyciągnie Twój wzrok.

W ten sposób będziemy mogli zapisać się całkiem szybko i efektywnie w bieżący trend.